Strony

piątek, 9 marca 2018

Wake-up from winter hibernation !


 Witam Kochani !

Najwyższa pora zbudzić się z zimowego snu, bo przecież wiosna jest tuż za rogiem !

Na rozgrzewkę mam dziś mały tutorial. 
Tablica z napisem HOME ale z powodzeniem możecie zrobić podobną z napisem DOM. 
Literka "O" która jest idealna do wykonania na niej gniazdka występuję w obu wyrazach. 
Dom czy home jak kto woli 
... po prostu rodzinne gniazdko ;)


Do zrobienia takiej dekoracji potrzebna będzie deska albo kawałek płyty wiórowej, 
foremki IOD , masa papierowa,
kawałek gazety lub jakiegoś papieru (do wykonania gniazdka), klej, farby, wosk 
i coś do przyozdobienia jak: jajka, gałązki, mech itp


Najpierw dobrze jest rozrysować napis na tablicy ołówkiem. 
Następnie wyciśnij z foremek kształt literek i przyklej je do deski. Kawałek papieru posmaruj klejem i  uformuj gniazdko. Kolejna czynność to malowanie. Najlepiej kilka warstw farbami w rożnych kolorach. Według mnie im ich więcej, tym efekt postarzania wygląda bardziej autentycznie. 




Na koniec na literki nanieś wosk w ulubionym kolorze, albo w kilku. 
Kilka warstw różnych barw wosków sprawi że napis będzie wyglądał ciekawiej, 
jakby tu powiedzieć, będzie taki bardziej vintage.


Udekoruj gniazdko i tablica gotowa ! 







Pozdrawiam serdecznie !

Cat-arzyna



Albo nie, to jeszcze nie koniec. 
Tak zupełnie w sen zimowy nie zapadłam, od czasu do czasu coś tam stworzyłam. 
 Zdjęcia niestety wrzucałam tylko na mój instagram więc na dalszą część szczególnie zapraszam osoby które na instagramie mnie nie odwiedzają.

Oto kilka fotek moich prac. 

Walentynkowy tryptyk



Walentynkowy banerk







Tablica z aniołkami .




Ozdoba ścienna, coś w rodzaju francuskiego lustra Trumeau, 
tylko zamiast lustra rycina z amorkami.







W miedzy czasie uszyłam też poduszki.






Kolejna praca to klatka z rajskim ptaszkiem.







 No i  już na koniec wielkanocne jaja, aż trzy;)


Pierwsze to: Pani Matka 


Drugie: Ojciec


Trzecie to: Synek

Cała rodzinka w komplecie :) 

Hmm, 
całkiem sporo się tego uzbierało. 
Tak myślę, że ta zima taka leniwa i śpiąca twórczo to jednak u mnie nie była.

Teraz idę trochę pobuszować po waszych blogach....
Dziękuję za odwiedziny i do miłego !

Cat-arzyna





ZapiszZapisz
ZapiszZapisz

26 komentarzy:

  1. Kasiu!!!
    Cuda, cudeńka-napatrzeć się nie mogę!
    Wspaniałości!!!

    Całuję
    Eva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam cuda, cudnie, że o mnie jeszcze nie zapomniałaś :)
      Dziękuję za odwiedziny Evuniu, ściskam mocno !

      Usuń
  2. Cuda, cuda. Ten tryptyk <3. Pora się budzić z zimowego snu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak pobudka ... wiosna to najpiękniejsza pora roku !
      Dzięki wielkie za odwiedziny i komentarz . Ściskam mocno !

      Usuń
  3. O raju, jak cudnie :) gęba się sama uśmiecha :) tryptyk- mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję skarbie, mnie też się śmieje do twojego komentarza, bo cieszy mnie twoja wizyta :)
      Uściski !

      Usuń
  4. Cudności pokazałaś:)))jestem absolutnie zachwycona tablicą z gniazdkiem:)))super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochanieńka :) Zachęcam do wykonania podobnej.
      Serdeczności przesyłam :)))

      Usuń
  5. He he, po polsku to mniej pracy będzie ;)
    Super fajny pomysł.
    Uściski xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak o jedną literkę mniej. Dziękuję Myszko za komentarz i odwiedziny.
      Uściski !

      Usuń
  6. Cudnie i klimatycznie, lubię takie przebudzenie.!!!
    Cieplutko pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie skarbie ! Ściskam mocno :)))

      Usuń
  7. Świetny kursik. Jak zwykle wszystko wygląda niezmiernie oryginalnie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne. Widać, że jednak zima była pracowita. Dzięki za tutorial, bardzo fajnie wyglądają w domu wszelkie napisy, można pokombinować nie tylko z wyrazem dom. Pozdrawiam już prawie wiosennie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mam tylko wolną chwilkę to lubię sobie coś tam tworzyć, dla mnie to najlepszy relaks. Dziękuję ślicznie za odwiedziny i komentarz. Ściskam mocno :)

      Usuń
  9. Piękności :) ale mnie w oko wpadła sofa z różowym welurem i przepiękna porcelana ze złotymi kwiatkami. Mistrzowie drugiego planu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. You are amazing!i love your job!!!!!!!!!!!!
    Respect!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Lots of kisses from Greece

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoją twórczość. Nie mogę się napatrzeć :-).Tablica pomysłowa i godna wykonania tylko na pewno nie będzie tak piękna jak Twoja. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. No i sama nie wiem, co mi się bardziej podoba... Jak zwykle u Ciebie dostałam oczopląsu z zachwytu. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, miałaś bardzo pracowity czas...Super ....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze pomysłowo i z wyczuciem. Uwielbiam taki klimat!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Everything you make is so beautiful!!!! Greetings from Eastbourne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot ! Greetings from Brighton & Hove :)

      Usuń
  16. A jakiej masy papierowej pani uzywa? Raz kupilam mase papierowa ale nie chce sie uformowac w foremce odrazu sie odkleja nie mozna nic z niej zrobic do tego jej zapach jak ocet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam masy papierowej Iron Orchid Designs. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń